Let op: op dit moment ervaren wij problemen met onze webshop. Plaats alsjeblieft je bestelling via chat, e-mail of telefoon. Bedankt voor je begrip!

PERSOONLIJK CONTACT

ONS TEAM STAAT VOOR JE KLAAR

VEELGESTELDE VRAGEN

Wil je direct antwoord op je vraag? Bekijk dan eerst onze veelgestelde vragen.

PRODUCTEN / VOORRAAD

  • Ik kan een product niet vinden, hoe kan ik deze toch bestellen?

    Ons assortiment is volledig afgestemd op wensen van klanten. Hebben we een gewenst product niet in ons assortiment of is het niet vindbaar? Neem dan contact met ons op via het contactformulier, telefoon of chat.

  • Waar vind ik prijslijsten?

    Je kunt een prijslijst heel eenvoudig downloaden in je account onder het kopje ‘Mijn prijslijst’. Ben je nog geen klant bij ons of heb je nog geen account? Meld je dan aan via de knop "Klant worden".

BESTELLINGEN

  • Hoe kan ik online bestellen?

    Om een bestelling te kunnen plaatsen in onze webshop heb je een zakelijk inlogaccount nodig. Ook dien je ingeschreven te zijn bij de Kamer van Koophandel. Klik op de knop "Klant worden" en meld je aan. Vul het formulier in om een bedrijfsaccount aan te vragen en wij zullen je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. (Particuliere aanvragen worden niet in behandeling genomen).

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

    Geen probleem. Klik in het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten’. Per e-mail ontvang je een link waarmee je jouw wachtwoord direct opnieuw kunt instellen.

  • Ik heb mij aangemeld als klant, wat gebeurt er nu?

    Bedankt voor je aanmelding! Wij zullen je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen. Wanneer je een account hebt aangevraagd, beoordelen wij of we direct aan je kunnen leveren. Wil je liever persoonlijk contact of wil je zo snel mogelijk bestellen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 075 - 6470670. (Particuliere aanvragen nemen wij niet in behandeling).

  • Kan ik als particulier bij jullie producten bestellen?

    Nee, wij zijn een groothandel en kunnen je aanvraag helaas niet in behandeling nemen. Indien gewenst kunnen wij je doorverwijzen naar de dichtstbijzijnde leverancier.


  • Kan ik een bestelling retourneren?

    Ja, indien overlegd, kunnen wij een retourzending in ontvangst nemen. Retourzendingen waarvoor vooraf geen overleg is geweest, kunnen wij niet terugnemen. Indien de goederen retour worden genomen, dan zullen de vracht- en andere gemaakte kosten in mindering worden gebracht op de creditfactuur. Deze kosten bedragen 20% van de orderwaarde met een minimum van € 25.


  • Zijn er bewerkingskosten?

    Kosten voor bewerkingen worden op basis van gemaakt afspraken berekend zodra de order door ons is verwerkt. Deze kosten vindt je terug op de orderbevestiging.

  • Is het mogelijk om een MultiPress koppeling te maken?

    Doordat steeds meer MultiPress gebruikers bij Vink VTS bestellen, hebben wij ons aangesloten bij het Certified Partner Program van Dataline. Hiervoor is een koppeling gemaakt tussen de webshop van Vink VTS en het MIS/ERP systeem MultiPress. Dankzij deze koppeling beschikken alle MultiPress-gebruikers over ons assortiment, de bijbehorende beschrijvingen en prijzen van alle Vink VTS producten. 
Voor het inschakelen van de koppeling zul je een aantal dingen moeten instellen. Neem contact met ons op om de instellingen door te nemen. Zodra de koppeling actief is, worden alle producten inclusief prijzen ingeladen in Multipress.

  • Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

    Doorgaans kun je binnen twee uur na het plaatsen van je bestelling je order ophalen. Binnen onze kantoortijden (maa t/m don 08:30-17:30 / vrij 08:30-16:30).

LEVERING / BETALING

  • Op welke manieren kan ik betalen?

    Online betaal je met iDEAL, Creditcard (we accepteren Visa of Mastercard) of PayPal. Betalen op rekening is mogelijk in overleg met jouw account manager.

  • Waar kan ik mijn factuur vinden?

    Zodra we je bestelling hebben ontvangen, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je bevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Account onder het kopje "Mijn facturen". Heb je vragen over jouw factuur? Neem dan contact op met jouw account manager of bel 075 - 6470670.

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

    Wij verwerken je order tijdens onze openingstijden en deze wordt de volgende werkdag bij je afgeleverd, zoals je van ons gewend bent. Snij-orders kunnen tot 16:00 uur worden verwerkt voor levering de volgende dag. Op vrijdag tot 15:00 uur.


  • Wat zijn de verzendkosten?

    Bestellingen boven een bedrag van € 50,- (excl. BTW) worden kosteloos geleverd op het door jouw opgegeven adres in Nederland. Bij kleinere orders berekenen wij € 25,- als tegemoetkoming in de verzend- en administratiekosten. Koerierskosten voor spoedbestellingen worden netto doorberekend.


  • Is express levering mogelijk?

    Haastklus? Geen probleem! We bekijken graag samen met jou wat de mogelijkheden zijn. De koerierskosten worden netto doorberekend. Neem telefonisch contact met ons op via 075 – 6470670 om de mogelijkheden te bespreken.


  • Is NOX Nachtdistributie levering mogelijk?

    Met NOX Nachtdistributie wordt je bestelling ’s ochtends voor 07:00 uur bezorgd zodat je direct aan je werkdag kunt beginnen. Als ondernemer wil je zo efficiënt mogelijk met je tijd omgaan. Als je direct bij binnenkomst aan het werk kunt, is dat alleen maar extra tijdwinst. En dit alles zonder extra bezorgkosten! NOX Nachtdistributie in het kort:


    - Vandaag besteld, morgenochtend vóór 07:00 uur geleverd.

    - Hogere productiviteit; je hoeft niet te wachten op levering.
    
- Maximale levering van 3 colli.

    - Geen extra bezorgkosten.

    - Betrouwbare levering.

    - Kostenbesparing door kleinere voorraden.

    - Voorwaarde: Afgesloten ruimte ter beschikking.

    Als je als klant gebruik wilt maken van de nachtdistributie, moet je hiervoor een geschikte, toegankelijke locatie hebben waar onze chauffeur de spullen veilig achter kan laten. In praktijk blijkt dat snel geregeld. Bijvoorbeeld een aparte kast met cijferslot aan de zijgevel van het pand, gebruik van een oude zij-ingang die niet meer in gebruik is of laat je bestelling afleveren bij je bedrijf, in een (bestel)auto of aan huis in bijvoorbeeld een tuinhuis of beveiligde opbergkist.

    Voorafgaand aan de eerste nachtelijke zending, doen we altijd een proefzending. Vooral om de afleverlocatie te testen. Is de plek niet afgesloten met een hek? Lopen er geen waakhonden rond? Is er voldoende verlichting? En werkt de cijfercode of het slot wel? Is dit allemaal in orde, dan wordt de locatie voorzien van een locatiesticker met barcode. Meer weten over NOX Nachtdistributie? Bel ons via 075 - 6470670 of vraag ernaar bij je accountmanager.

  • Wat zijn verpakkingskosten?

    Wij gaan voor de beste kwaliteit van onze producten en daarom willen wij jouw bestelling in goede conditie afleveren. Hiervoor maken wij gebruik van hoogwaardig verpakkingsmateriaal. Door de wereldwijde kostenstijging van karton hanteren wij sinds 1 juli 2021 verpakkingskosten. Per zending berekenen we een bedrag van €2,25 zodat we de kwaliteit van onze verpakkingen kunnen waarborgen.


  • Wat zijn energiekosten?

    Als groothandel hebben wij de prijsstijgingen op energie en transport tot nu toe op ons genomen. Helaas ontkomen we er niet meer aan en zijn ook wij genoodzaakt om nu alsnog extra kosten door te berekenen. Op deze manier kunnen wij dezelfde vertrouwde werkwijze blijven continueren die je van ons gewend bent. De betrouwbaarheid van onze leveringen kunnen wij blijven garanderen. Evenals het persoonlijke contact met onze medewerkers voor service en advies.



    Per 1 juli 2022 komen onze franco leveringsgrenzen te vervallen en worden voor elke zending de kosten evenredig doorberekend:
    - 2% energiekosten berekend over het order bedrag.
    - Bij orders onder € 50,00 orderwaarde wordt een toeslag van € 25,00 berekend.

SYSTEMEN / SERVICE

ALGEMEEN

  • Hoe snel krijg ik reactie op mijn contactformulier?

    Wij streven ernaar om je binnen 1 werkdag te antwoorden. Mocht het zeer dringend zijn, dan kun je ons ook bereiken via de chat of bel 075 - 6470670.


  • Kijk uit, je doppen!

    Ook wij houden rekening met het milieu en recycling is daar een onderdeel van. Wij kunnen namelijk de lensdoppen (die doppen waarmee de kokers afgesloten worden) hergebruiken waarmee we onnodig verbruik van grondstoffen en kosten kunnen voorkomen.

     

    Help je mee? Verzamel de flensdoppen in onze doos en wij komen de volle doos/dozen graag ophalen. Er passen ongeveer 42 doppen in onze 123 cm doos (een 137 cm doos vullen mag natuurlijk ook).
    Doos vol? Laat het ons weten via 075 - 6470670 of vink.vts@nl.vink.com


  • Verkopen jullie ook kunststof platen?

    Nee, kunststof platen zitten niet in ons assortiment. Ga naar vinkkunststoffen.nl

CONTACT

 

Systeem storing?

Bezoekadres
Industrieweg 38
1521 NE Wormerveer

Postadres
Postbus 70
1560 AB Krommenie

Bedrijfsgegevens
BTW-nummer: NL003993644B01
KVK-nummer: 09042789
Rekeningnummer: NL24 RABO 0160 6142 60